سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاور حرفه ای سئو سایت

آشنایی الگوریتمهای جدید گوگل در بهینه سازی سایت

الگوریتمهای جدید گوگل در بهینه سازی سایت ; یک ادغام شگفتی ساز برای استفاده کننده


الگوریتم های گوگل برای با صرفه سازی و سئو وب سایت در گوگل مورد به کار گیری قرار می‌گیرد . الگوریتم های گوگل دربرگیرنده معادلات متعدد و تابع است که برای استفاده کننده نمایش داده شود    .

الگوریتم های گوگل به دو نوع تقسیم میشوند , الگوریتم های اساسی و الگوریتم هایی که به صورت جانبی برای شناسایی وبسایت های اسپم و یا این که بهبود حاصل کاوش و با صرفه سازی پرس و جوهای یوزرها به کارگیری می گردند .

 

الگوریتم گوگل پاندا

پانداها شخصیت آهسته و کتاب‌خوانی دارا‌هستند , بدین ترتیب به راحتی میتوانید فکر کنید روزمره تعداد متعددی پاندا در حالا تلاوت محتوای وب‌سایت شما می باشند . آنها تمام مطالب را به اعتنا میخوانند و کیفیت محتوا به شدت برایشان اهمیت دارااست و دیگر نمی‌‌شود نظیر گذشته با سطر کردن لغت ها با اهمیت در یک نوشته , پانداها را فریب اعطا کرد .

الگوریتم گوگل پنگوئن

هنگامی لینک و پیوند های اسپم همه وب را گرفته بود و جعل در اعتبار لینک و پیوند ها یوزرها را به شدن آزار می اعطا کرد . الگوریتم پنگوئن وظیفه شناسایی پیوند های اسپم و تارنما هایی را که برای بهبود رنکینگ خویش بک‌لینک خریداری می کنند به عهده دارااست .

الگوریتم مرغ مگس خوار

فرض فرمائید در سرچ کردن مبتلا نادرست گردید و برای مثال به جای نوشتن ( باشگاه ورزشی آفتاب ( بنویسید ( ورزشگاه آفتاب ( , چه بسا در این‌حالت نیز گوگل متوجه می شود که مراد شما به عبارتی تالار ورزشی‌ست و با اینکه ورزشگاهی به نام آفتاب نیست شما‌را ناامید نمی کند و نمی‌گذارد دست خالی صفحه‌ی گوگل را ترک نمایید .

الگوریتم گورخر

خط‌های سیاه و سپید گورخر مرا یاد بارکد روی تولیدات و خرید و فروش می‌اندازد , و جذاب است بدانید الگوریتم گورخر گوگل مسئول آنالیز روی سایت‌های فروش اینترنتی‌ست .

الگوریتم کبوتر

کبوتر از آن مدل پرنده‌هایی‌ست که ترجیح می دهد به مکان‌هایی که میشناسد راز بزند و اهل پرواز به مکان‌های دوردست و غریبه نیست .

این الگوریتم به یوزرها امداد می نماید خوبتر به هدف ها برسند چه بسا به حیث حالت جغرافیایی و مستقر , مقاله و انگیزه متبوع را به استفاده کننده نشان می‌دهد .

الگوریتم Page Layout

فکر کنید وارد سایتی شده‌اید که از در و دیوارش پاپ‌اپ و پاپ‌باکس می‌بارد . تبلیغات بنری بالا و زیر ورقه به شما چشمک می‌زنند و تمام برگه با لینک‌های تعجب آور و غریب مالامال شده! تحت عنوان یک استفاده کننده چه احساساتی خواهید داشت؟ وظیفه‌ی الگوریتم پیج لایوت ( Page Layout ) نجات کاربرها از این تونل وحشت است .

الگوریتم رنک برین

احتمال دارد جذاب‌ترین الگوریتم گوگل , الگوریتم رنک برین ( Rank Brain ) باشد . الگوریتمی که تا حدی رفتاری شبیه با الگوریتم مرغ مگس‌خوار داراست و هر توشه که شما عبارتی را سرچ می کنید , نظیر مرغ‌ مگس‌خوار در‌پی معنی پشت عبارت می شود البته به صورت گسترده‌تر و کامل‌تر! الگوریتم رنک برین نظیر یک آدم کردار مینماید .

الگوریتم PayDay Loan

پیش آمده است که کلمه و واژه دارای اهمیت را کاوش کردید و وارد سایتی شدید البته محتوای متبوع را پیدا نکردید . چندین وبسایت هایی می‌باشند که لغات اصلی پر کاربرد را برای تارنما خویش و صفحه ها آن به کارگیری می نمایند تا کاوش ها را از آن خویش نمایند . این الگوریتم با این سیستم نبرد می نماید .

الگوریتم Page Authority

اعتبار سنجی و اقتدار سنجی سایت شما , بدین معنا که تارنما با استعمال از فاکتورهای متفاوتی مثل کیفیت محتوا , میزان لینک و پیوند محل ورود از سایت‌های دیگر , تعداد تماشا کننده و وقتی که بازدیدکننده‌ها در وب سایت شما می گذرانند میزان اقتدار کاغذ وب‌سایت معلوم شده و در سکو آن در گوگل تاثیرگذار است .

الگوریتم کافئین

این الگوریتم مثل مرغ مگس خوار است و روی کلمه ها کاوش شده برای بهبود بخشیدن جستجوها به وجود آمده است با این تفاوت که نگاهش روی شبکه‌های‌مردمی هم به این ترتیب اکنون عمل در شبکه‌های‌عمومی به میزان متعددی روی بهینه سازی سایت تاثیر مثبت داراست .

الگوریتم mobilegeddon

با دقت به بسط استعمال از گوشی تلفن های همراه بوسیله یوزرها اینترنتی , گوگل جدیدترین الگوریتم خویش را اذعان کرد . این الگوریتم بخشی از جدیدترین الگوریتم های گوگل به اکانت می‌آید که در اردیبهشت ماه این سال اعمال شده است . وبسایت هایی که در صفحه ها تبلت و موبایل های همراه به نیکی نمایش داده نمیشوند به ندرت از حاصل کاوش حذف خواهند شد .

هر کدام از این الگوریتم ها دستورالعملی را به اجرا در می‌آورند و نکاتی برایشان حائز اهمیت است پس سئو وبسایتمان را طوری انجام دهید تا گوگل به شما شک نکند.

منبع: https://ismaeilsahab.ir/category/google-algorithm-for-seo/