سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاور حرفه ای سئو سایت

راهکار سئو سایت چه میباشد و به چه دردی میخورد؟

    نظر

خواسته از استراتژی بهینه سازی سایت چیست؟ 

هر ایده و تفکری که بتواند به افزایش بازدید سایت کمک کند تا مخاطبین بیشتری با وبسایت آشنا شوند و در نهایت , آنها را به مشتری تبدیل نماید , استراتژی سئوی سایت نام دارد . امروزه متخصص ها سئو سایت علاوه بر منفعت گیری از استراتژی‌های قدیمی‌تری مانند : هدف گیری کلمات مختص و کسب بک لینک‌ها , پاره ای عمیق‌تر به‌این این داستان نگاه کرده‌اند و در کنار آن , از روش‌های جدیدتری نیز استعمال می‌نمایند . ساخت محتوای منحصر برای سایت‌ها از جمله این استراتژی‌های کاربردی است . همان گونه که میدانید به جهت بهینه سازی وب سایت براساس اصول فنی و حرفه ایی , می بایست استراتژی‌های مطلوب و کاربردی به عنوان هدف تعیین شود .

 

زیرا پیش از طراحی وب , می بایست استراتژی سئوی سایت کاملا پیاده سازی شود . بررسی بازدیدکنندگان , شیوه جست وجو کاربران آنلاین , بررسی سایت رقبا , بررسی لغت ها پیشنهادی گوگل و استخراج برترین کلیدواژها از جمله مواردی است که پیش از طراحی سایت باید بدان توجه شود . در‌صورتی‌که سایتی سوای در لحاظ به دست آوردن موارد ذکر طراحی شود , قطعاً محتوای تولیدی از کیفیت مطلوب و درخور برخوردار نخواهند بود که این امر سبب به سردرگمی کاربران و نهایتاً کسب و کاری ناموفق در فضای وب خواهد شد.    

https://ismaeilsahab.ir/seo-strategy/

 

 

لزوم تغییر استراتژی مبنی بر محتوا

 

گسترش روز افزون یک استراتژی , به اندیشه , محاسبه و زمان احتیاج داراست . یک نظارت گر متخصص باید اهداف مختلفی را برای با صرفه سازی وبسایت تعریف نماید و آن گاه با در نظر گرفتن اهداف و بعد ها متفاوت استراتژی , برای عناوین محتوا , تاکتیک‌های متمایز را تعریف کند . در‌این روش همت بر آن است که مخاطب , علایق وی و روش‌های کاربردی دست یابی به اطلاعات تحلیل و مشخص شود . پس از دسترسی به محیط‌های ارتباطی می‌بایست محتوای مورد نظر ساخت شود و در محیط‌های منظور انتشار یابد . 

 

استراتژی توسعه و تولید محتوا مبنی بر سئو

 

گام اولیه – اهداف دنبال شونده در وبسایت از اصلی‌ترین عامل ها تأثیر گذار بر ساخت محتوای مخصوص به حساب می آیند که بایستی کاملاً واضح و روشن باشند .

 

گام دوم – همت کنید مشاهده کرد کافی درمورد بازدیدکنندگان وب سایت داشته باشد و آنان‌را به دقت بررسی و بررسی کنید . پس از این جزء‌جزء‌کردن و بررسی اقدام به ساخت محتوا فرمایید . همواره به این این داستان اعتنا داشته باشید که محتوا بایستی با عبارات با اهمیت مناسب ساخت شوند .

 

گام سوم – محتوای تولیدی را مجدداً مورد تحلیل و بررسی قرار دهید . زیرا محتوا بایستی آپ تو دیت و مطابق با پارامترهای موتورهای جست و جو باشد .

 

در استراتژی جدید سئو , مناسب‌ترین و بهترین محتوا برای مخاطب تشخیص داده می‌شود و در اختیار وی قرار داده میشود . . در استراتژی تازه محتوایی مطلوب است که به مخاطب ارزشی اضافه نماید .

 

گونه های استراتژی سئو سایت

 

با اعتنا به رقابت‌های شدید در بازاریابی دیجیتال , استراتژیhttps://ismaeilsahab.ir/what-is-seo/‌های گوناگون بهینه سازی سایت می‌توانند افزایش بی نظیر درآمد را در پی داشته باشند . استراتژی سئوی وب سایت در تقویت بازاریابی اینترنتی بسیار مؤثر عمل می‌نماید . از مهم ترین و اصولی‌ترین استراتژی‌های کارآمد سئوی حرفه‌ای برای ساخت محتوای منحصر , می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود :

 

·        بهبود کیفیت محتوای وبسایت

·        ساخت محتوای منحصر

·        به روز رسانی مداوم سایت

·        عمل و اشتراک گذاری محتوا در شبکه‌های اجتماعی

·        استعمال ازکلمات کلیدی در طراحی وب سایت

·        بررسی ساختار URL در طراحی سایت

·        بررسی تگ‌ها در ساخت سایت

·        ساخت لینک‌های موءثر و کاربردی

·        لینک و پیوند بلدینگ و دریافت لینک یک طرفه از سایت‌های مرتبط با زمینه

 

https://ismaeilsahab.ir/what-is-seo/

استراتژی باصرفه سازی سایت چیست؟

 

استراتژی بهینه سازی سایت مراحل سازماندهی محتوای سایت بر اساس مورد است , که به موتورهای جستجو مانند گوگل در ادراک قصد کاربر از جستجوی یک عبارت یا واژه و کلمه کمک مینماید .

 

با بهینه سازی یک کاغذ وب پیرامون موضوعات , و آن گاه واژه و کلمه های دارای اهمیت در درون آن مورد ها , می توانید شانس دیده شدن خود را در یک موتور جستجو افزایش دهید و درجه خیر برای کلمات دارای اهمیت طولانی ( Long - tail keywords ) مرتبط با مسئله بدست آورید .

متخصص بهینه سازی سایت کیست؟

 

اساسا , یک سئوکار یک استراتژیست محتوا دوچندان متخصص است و به یک کسب و کار یاری می‌کند تا زمان هایی را پیدا کند برای پاسخ دادن به سوالاتی که افراد در هر صنعت از طریق موتورهای جستجو بدنبال آن می باشند .

به چه شکل یک استراتژی باصرفه سازی تارنما بنویسیم؟

1( فهرستی از موردها را تنظیم نمایید

 

عبارات با اهمیت قلب سئوی وب سایت میباشند , اما آن‌ها در واقع او‌لین قدم برای رشد ارگانیک شما نیستند . او‌لین گام نوشتن استراتژی سئو سایت شما این است که فهرستی از موضوعاتی ایجاد کنید که مایلید از یک ماه تا یکسری سال دیگر آن ها را پوشش دهید .

 

برای شروع , فهرستی از حدود 10 کلمه و واژه کوتاه و اصطلاحات مربوط به جنس یا خدمت خود تنظیم نمایید . از ابزار Google Keyword Tool استعمال فرمایید تا حجم جستجوی آنان را شناسایی کرده و مشتقات مناسب آن‌ها در کسب و کار خود را بیابید .

 

شما این موضوعات را با کلمه ها با اهمیت کوتاه محبوب پیوند می‌دهید , البته با این حال برای این کلمه ها اصلی پستی در بلاگ اختصاص نمی‌دهید . اگر به تازگی شروع به بهینه سازی وبسایت خود برای جستجو کرده اید , این لغت ها دارای اهمیت برای جایگاه گرفتن در گوگل بیش از حد رقابتی می باشند . در ادامه در مورد چگونگی استفاده از این موضوعات سخن خوا هیم کرد .

 

استراتژی سئوی وب سایت

 

 

 

با به کارگیری از حجم جستجو و رقابت به عنوان ترازو سنجش , فهرست خود را به 10 تا 15 کلمه و واژه دارای اهمیت کوتاه محدود نمائید که برای شما کلیدی می‌باشند و مخاطبانتان نیز آنان را جستجو میکنند . آنگاه این فهرست را به ترتیب حق تقدم مبتنی بر حجم جستجوی ماهانه و ارتباطش با کسب و عمل خود تروتمیز نمایید .

 

به عنوان مثال , در حالتی که یک کسب و عمل درباره ی استخر شنا تلاش مینماید برای عبارت استخر فایبر گلاس که در هر ماه 110000 بار جستجو میشود جایگاه بدست آرود , این کلمه و واژه حیاتی کوتاه قادر است همان چیزی باشد که نشان دهنده مورد دارای اهمیت است که آنها می بایست برایش محتوا ساخت کنند .

 

آن‌گاه , کسب و فعالیت یکسری کلمه ها اصلی طولانی را مشخص و معلوم می نماید که مربوط به به‌این واژه و کلمه اصلی کوتاه است , حجم معقولی جستجو ماهانه دارااست و به بحث راجع به قضیه استخرهای فایبر گلاس امداد می‌نماید . در‌پی راجع‌به این واژه های دارای اهمیت طولانی بیشتر صحبت خواهیم کرد .

 

هرمورد از این کلمات مهم به عنوان ستون ( pillar ) نامیده میشود و به عنوان حمایت کننده با اهمیت برای یک کلاستر یا خوشه ( cluster ) بزرگتر از کلمات دارای اهمیت طولانی است , و این همان چیزی است که ما‌را به قدم بعدی می رساند

2( فهرستی از لغات حساس طولانی بر پایه ی این موضوعات تهیه و تنظیم نمایید

 

در این بخش شما آغاز به با صرفه سازی صفحات خود برای کلمات دارای اهمیت مختص می کنید . برای هر ستونی که مشخص و معلوم کرده اید , از ابزار کلمه مهم خود استفاده کرده و 5 تا 10 کلمه و واژه حساس طولانی مشخص فرمایید که عمیق تر به واژه با اهمیت با اهمیت قضیه می پردازند .

بدین ترتیب , درخصوص انجام تحقیق واژه و کلمه دارای اهمیت , بهینه سازی تصاویر برای موتورهای جستجو , ساخت استراتژی با صرفه سازی وبسایت ( نظیر مقاله ای که اکنون در حال تلاوت آن می باشید ) و سایر موضوعات مرتبط با سئو محتوا ساخت می‌کنیم .

این به کسب و کار اجازه می دهد که اشخاصی را جذب کند که دارای علایق و نگرانی های متفاوت و متنوع درباره ی داشتن محصولی میباشند و در نهایت نقاط ورود بیشتری ( منظور صفحات گوناگون وب سایت است که مخاطبان را جذب می نمایند ) برای افراد علاقمند به خرید ساخت می کند .

https://ismaeilsahab.ir/seo-services/

از موضوعات فرعی برای نوشتن مقاله های وب لاگ یا ایده گرفتن برای صفحاتی به کارگیری کنید که معنی خاصی را در باب هر قضیه با اهمیت که در مرحله 1 شناسایی شده توضیح می‌دهد .

 

این موضوعات فرعی را به ابزار تحقیق کلمه و واژه مهم خود بسپارید تا عبارات دارای اهمیت طولانی را شناسایی کنید که مبنا و مبنای هر پست بلاگ قرار می‌گیرند .