سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاور حرفه ای سئو سایت

چه استراتژی پشت سئو سایت می باشد؟

    نظر

 

آیا سئو سایت مداوم یک راهکار موفق خواهد بود؟ 

 

اکثری از وب سایت ها هزینه و زمان متعددی را برای بهینه سازی سایت و با صرفه سازی سایت خویش صرف می‌کنند و مهم‌ترین روش بازاریابی خویش را جذب مخاطب از گوگل می دانند     .

 

طی 19 تا 20 سال پیشین گوگل همواره با شیب دیده گیری رشد نموده است . ارتقا تعداد جستجوها موجب شده تا یوزرها بیشتری از این راه وارد تارنما های اینترنتی شوند . البته تغییرات گوگل طی دو سال قبل زنگ خطر بزرگی را به صدا درآورده است    !

seo_strategy 

 

این تغییرات در معنای عدم استقبال یوزرها از گوگل یا این که کاهش سهم آن از بازار کاوش نیست , بلکه بیشتر به سهم وبسایت ها از این یوزرها مربوط میشود     .

 

اکنون جذب مخاطب از روش گوگل مضاعف دشوارتر از پیشین شده و مرتبه ابتدا حاصل ارزش و رده قبل را ندارد . اگر این روند طی سالیان آینده ادامه پیدا نماید و یا این که چه بسا شدیدتر از قبل باشد می بایست چه کاری انجام دهیم؟ چطور برای چنین قوانینی مهیا باشیم؟ 

https://lnkd.in/ekkSA5s

علم بهینه سازی وب سایت به صورت مداوم در اکنون تغییر‌و تحول است و ما هزینه و زمان متعددی را برای آموزش بهینه سازی سایت و به روز رسانی داده ها خویش صرف می کنیم . آیا این هزینه یک سپرده گذاری مطمئن برای آتی محسوب میشود؟ 

تغییرات گوگل چطور بر مفهوم سئو وب سایت تاثیرگذار بوده اند؟ 

 

در بخش اعظمی از جستجوها مشاهده می‌کنیم که جواب سوال استفاده کننده در یک قاب جدا از هم نمایش داده می شود . این امکان ممکن است برای یوزرها جذاب باشد اما برای مدیریت سایت ها یک خطر به اکانت می‌آید چون یوزرها دیگر نیازی به مراجعه به سایت آنان نخواهند داشت     .

 

مثلا در‌حالتی که عبارت     world cup 2018 را در گوگل کاوش نمائید با یک فضای تماما متفاوت و منحصر در نتیجه ها کاوش مواجه می‌شوید . درین اطراف داده ها مرتبط با زمان بازی ها , حاصل , تیم بندی ها و … با‌گاز در اختیار استفاده کننده قرار داده میشود و همین بخش میتواند موجب کاهش دیده گیر بازدیدکننده برای سایت های ورزشی و خبری باشد     .

تبلیغات گوگل بلای جان باصرفه سازی تارنما 

 

فضاهای تبلیغاتی در حاصل گوگل هر روز بیشتر و بزرگتر از گذشته می گردند . در قبلی تبلیغات     adwords در نوار کناری برگه بودند البته به ندرت به بالای بخش نتیجه ها کاوش منتقل شده و تعداد آن‌ها به 4 عدد در صدر و 4 عدد در زیر افزایش یافت     .

 

اضافه کردن امکاناتی مثل پیوند های دارای ربط , تماس مستقیم و … به     adwords موجب شده این لینک و پیوند ها دقت بیشتری به خویش جلب کرده و سهم بالایی از یوزرها را به خویش جذب نمایند     .

 

فعلا , در بسیاری از کلمات و کلمات ارزشمند , زمانیکه شما در مرتبه یک حاصل گوگل هستید عملا جایگاهی متساوی مرتبه پنجم دارید چون 4 پیوند تبلیغاتی در بالای شما نشان داده می شود . تعداد کلیک روی مرتبه پنجم نسبتاً یک شانزدهم سکو نخستین است     .

علاوه بر تبلیغات گوگل , نمایش جعبه های ویژه برای رزرو هتل , خرید بلیط هواپیما و یا این که چه بسا خرید از طریق اینترنت محصول ها می‌توانند نقش مهمی در کاهش قیمت سئو سایت برای تارنما ها داشته باشند     .

نمایش داده ها محلی به صورت بی نقص 

 

فعال‌سازی یک سایت منشا برای معرفی شرکت های و مرکزها در حوزه ای تخصصی را میتوان یکی همه گیرترین روش های راه‌اندازی آغاز آپ طی دو سال قبل دانست که مثال های موفقی نظیر فیدیلیو در بین آنان به دیده میخورد     .

 

با گردآوری داده ها مرتبط با حالت های مکانی نظیر رستوران , پاساژ , سینما , مطب و … از یوزرها , گوگل توانسته است ارزشمندترین محتوای متبوع استفاده کننده یعنی نشانی , حالت مکانی , شماره تماس و … را مستقیما در حاصل کاوش به استفاده کننده نمایش دهد     .

نمایش این داده ها , به خصوص در موبایل که فضای محدودی برای نمایش دارد , موجب شده تا نیاز بیشتر یوزرها برای مراجعه به وبسایت های اینترنتی از بین برود . عملا آمار بازدید آنها کاهش دیده گیری داشته است     .

 

راهکار بهینه سازی سایت چیست؟ 

 

البته این قابلیت و امکان هنوز به صورت بی نقص فراگیر نشده و در مواقعی خاص از آن به کار گیری میشود . چه بسا نمایش به صورت محدود نیز نگران کننده است چون تضمینی برای همه گیر نشدن آن در آتی نزدیک نیست  .

تحت عنوان یک رئیس وبسایت یا این که کارشناس با صرفه سازی وبسایت چه شیوه کاری پیش روی ماست؟

 

 

همین چند نمونه معمولی نشان می‌دهد که‌این شرایط را بایستی بدون شوخی گرفت و به اندیشه رویه کاری برای محافظت مخاطبین و اما بقای کسب و کار خویش باشیم . تحت عنوان رئیس یک کسب و عمل اینترنتی شما باید شیوه شغل های جایگزین برای جذب مشتری و فروش محصول ها خویش داشته باشید .

 

در این بخش تلاش میکنیم روش هایی کاربردی برای مشکلاتی از این دست به شما سفارش دهیم .

برندینگ , چه بسا مهمتر از بهینه سازی وب سایت

 

در کنار کار های خویش برای کسب جایگاه در نتایج گوگل خوبتر است توجه ویژه ای به برندینگ خویش داشته باشیم . با این فعالیت اکثری از یوزرها به جای کاوش در وب مستقیما به وبسایت شما مراجعه کرده و یا این که اسم آن را در گوگل کاوش می نمایند .

چه بسا در‌حالتی که شما در رتبه های زیر تری در حاصل کاوش باشید مشتریانی که اسم شمارا می شناسند به سرعت وبسایت شمارا تعیین خواهند کرد .

 

تاثیر برندینگ در دنیای حقیقی و واقعی به طور کامل مشهود است . مثلا زمانیکه برای خرید دستمال کاغذی به فروشگاه مراجعه می‌کنید غالبا محصولاتی را می خرید که اسم آن‌ها برای شما آشنا باشد . این پروسه فقط به دلیل تبلیغات هدفمند و ولی برندینگ مطلوب آن تیم رخداد می افتد .

 

در دنیای وب نمونه اسم شناخت وجود دارد , دیجی متاع . این موسسه کار خویش را سالها پیش با تمرکز بر بهینه سازی وب سایت و باصرفه سازی آغاز نمود اما روز جاری توجه و تمرکز گروه بیشتر بر روی برندینگ و تبلیغات است . البته کماکان به سئو سایت خویش هم دقت ویژه ای دارد که در مقاله راهکار لینک و پیوند سازی دیجی متاع به آن اشاره کرده ایم .

 

همین مورد طی 2 سال قبل موجب شده , کاربرانی که در وب اسم دیجی محصول را کاوش می نمایند بیشتر از کسانی باشد که عبارتی مثل موبایل را کاوش کرده اند . تصویر تحت نمودار Google Trends از مقایسه میزان جستجوی این دو عبارت طی 5 سال اخیر است .

فعالیت در شبکه های عمومی

 

کاربرانی که از روش موتور کاوش وارد وب سایت شما میگردند لزوما به یک مشتری متعهد تبدیل نمیشوند و در اکثری موارد رابطه دوباره با آنها کاری طاقت فرسا است . برعلیه کاربرانی که در شبکه‌های‌اجتماعی شما‌را دنبال مینمایند تا مدتی طولانی در رابطه مستقیم با شما خواهند بود .

 

انتقال داده ها از روش شبکه های عمومی مثل اینستاگرام , فیسبوک و لینکدین مضاعف سرعت بالا و راحت انجام میشود .

شبکه های اجتماعی همین روز جاری هم ابزاری کارآمد برای بازاریابی شما میباشند اما ارزش و تاثیر آن ها با این فرایند بیشتر از پیشین خواهد شد . در حالتی که روزی فرا رسد که با صرفه سازی وبسایت و کسب سکو نخستین در نتیجه ها گوگل معنا مدرن خویش را از دست بدهد , شبکه های اجتماعی مهمترن جایگزین برای شما خواهند بود .

 

خوبتر است همین حال فکری حساس برای کار درست درین محیط و رابطه بدون واسطه با مخاطبین خویش بکنید .

تبلیغات اینترنتی , کم راندمان اما شایان توجه

https://lnkd.in/ePhwetw

تارنما های بخش اعظمی مثل مجله های اینترنتی و وب سایت های خبری وجود دارا هستند , که روزمره بازدیدکننده بالایی دارا هستند البته راهی به غیر از تبلیغات برای کسب درآمد از آن‌ها ندارند . با کاهش تاثیر سئو سایت میتوان به تبلیغات در این وبسایت ها هم دقت نمود .

 

البته در صورتی‌که شما کمپین های تبلیغاتی بنر و کلیکی را آزمایش کرده باشید به خیر می دانید که ارزش و اثرگذاری آن‌ها در مقایسه با سئو وب سایت و شبکه های مردمی بسیار تحت است . اما تحت عنوان یک راه حل جایگزین در وضعیت مختص میتوان از آنها هم بهره مند شد .

 

تبلیغات در گوگل هم روش کار قابل قبولی به حیث می‌رسد البته مخارج آن با اعتنا به قیمت زیر پول در کشور‌ایران زیاد بالاست . اگر تبلیغات در گوگل کلیه گیر شود هزینه آن هر روز بیشتر از پیشین شده و رقابت در آن موجب زیان تمامی میشود