سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاور حرفه ای سئو سایت

آشنایی با بهترین روش های افزایش بازدید وب سایت

 

آشنایی با بهترین روش‌ های ارتقا بازدید وب سایت در گوگل در سال 2020 

 

آنهایی که تارنما یا فروشگاه اینترنتی دارا هستند , خوب میدانند که هر چه می توانند باید تلاش کنند تا از روز قبل و ماه قبل راه‌بندان بیشتری برای سایت‌شان بگیرند . در‌این مقاله درباره‌ی بهترین روش‌های افزایش بازدید سایت برای شما خوا هیم اذعان کرد     .

محتوای دیدنی و منحصر به فرد اخلاق میکنید یا محصولات جدید و جذابی را به فروشگاه‌تان بیشتر کرده‌اید و اکنون تنها چیزی که نیاز دارید این است که چطور بازدیدکنندگان در جهت وبسایت و دکان آنلاین شما سرازیر شوند و بتوانید بیشترین راه‌بندان را برای‌ سایت‌ خود جذب کنید؟ 

ضمن این که به شما می‌گوییم افراد حرفه‌ای برای ارتقا مشاهده وب سایت به صورت حقیقی وواقعی چه کار می کنند . از طرف دیگر سراغ ابزارهای متفاوت بررسی ترافیک وب‌سایت , روش های افزایش بازدید تارنما در گوگل , افزایش بازدید جستجوی گوگل به صورت ارگانیک و… خواهیم رفت     .

increase_traffic 

    

10 روش افزایش مشاهده تارنما به صورت بدون پول 

 

در‌حالتی که در ادامه بالا بردن بازدید وب سایت در گوگل هستید و به این می پندارید که چه طور مشاهده سایت را افزایش دهیم , بایستی بگوییم که چنانچه بتوانید روش‌های پایین را به صحت پیاده‌سازی کنید , بعد از آن نتایج شگفت‌انگیری انتظار شما‌را می‌کشد     .

    1     - بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو     ( SEO )

 

در همان آغاز عمل برای بالا بردن تماشا وبسایت , باید تمرکزتان روی کشف کردن کلمه ها حیاتی باشد که نشان‌دهنده محتوای بلاگ شماست . به طور معمول تمرکز شما باید روی تعیین یک یا دو واژه دارای اهمیت برای هرکدام از صفحه های وب‌سایت‌تان باشد . ضمن اینکه می‌توانید از ابزارهای     SEO و ابزارهای پیداکردن کلمات دارای اهمیت برای پیدا کردن کلمه ها دارای ارتباط کمک بگیرید     .

در ابتدا روی عبارات کلیدی متمرکز شوید که حجم جستجوی آنها کمتر از 10 هزار جستجو در ماه باشد . بعداز این‌که چندین ماه از فعال سازی بلاگ‌تان گذشت و صفحات فرآورده خود را بهینه‌سازی کردید , می‌توانید روی کلمه ها با اهمیت متمرکز شوید که حجم جستجوی بیشتری دارند     .

ترفند دارای اهمیت برای افزایش تماشا وب سایت در این قسمت این است که اولیه بتوانید پی‌ریزی قدرتمندی از لغت ها دارای اهمیت دارای ارتباط داشته باشید . نکته حائض اهمیت دیگر این است که باید تا می‌توانید از مزایا و ظرفیت‌های بلاگ خود در فروشگاه آنلاین‌تان سود ببرید ; چراکه روی افزایش تماشا جستجوی گوگل به صورت ارگانیک تاثیر خیلی زیادی دارااست     .

    2     - تازه‌سازی محتوا

 

تازه‌سازی محتوا یکی روش‌های هک سئو است که خیلی‌ها برای بالا بردن مشاهده تارنما از آن به کارگیری می‌نمایند . اصولا در این روش باید محتوای قدیمی و منقضی‌شده را از صفحه ها وب سایت خود حذف فرمایید و به جای آن بخش‌های نو با محتوای دارای ارتباط داشته باشید .

ساده‌ترین کار برای تازه‌سازی محتوای صفحه محصولات این است که از کاربران بخواهید نظرها یا انتقاد و بررسی‌های خود از محصولات را در بخش نظرها بنویسند . در‌این‌صورت‌ گوگل نظردهی کاربران را یک کار مداوم و به عنوان محتوای جدید تشخیص میدهد . ضمن این که می توانید با تکثیر همیشگی و مستمر برخورد کاربران و خریداران , محتوای صفحات خود را تازه نگه‌دارید .

3 - معرفی تارنما به موتورهای جستجو

 

یکی دیگر از گزینه‌هایی که برای ارتقاء بازدید وب سایت و بهینه سازی سایت مفید خواهد بود , خواهش از موتورهای جستجو برای خزش و ایندکس کردن سایت شماست تا بتوانید در ورودی‌های مرتبط با سایت‌ خود در گوگل رتبه بگیرید .

4 - ساخت بک ‌لینک

 

بک لینک‌ها بخش اصلی دیگری از باصرفه سازی وبسایت هستند که می توانند در بالا بردن بازدید وبسایت شما نقشی اساسی ایفا کنند . هنگامی که یک تارنما دیگر به وب سایت شما پیوند می‌دهد , سیگنال‌هایی به گوگل می‌رسد که نشان از گران بها بودن سایت شما دارااست و می گوید سایت شما با کلمات با اهمیت که روی آنها پیوند شده مرتبط است .

علاوه بر این بک لینک‌ها می توانند ترافیک زیادی را به سوی فروشگاه اینترنتی شما روان کنند . کاربران با کلیک کردن روی پیوند موردنظر به سایت و فروشگاه شما می‌رسند و احتمال دارد پایان این مسیر باعث به خرید می گردد .

یکسری ترفند زیاد کاربردی برای ارتقاء تماشا وبسایت

برای به دست آوردن بک لینک و پیوند حتما نیازی نیست هزینه فرمائید و قابلیت و امکان دریافت بک لینک به صورت مجانی از منابع مختلف وجود و می بایست این عمل را به صورت بنیادین انجام دهید .

5 - چشم از رقبا برندارید

تحلیل رقبا یکی مهمترین روش‌هایی است که برای ارتقاء تماشا وبسایت خود باید انجام دهید . باید کارایی کنید بفهمید منابع با اهمیت ازدحام دریافتی رقبا از کجاست و مخاطبان آن بیشتر در کدام کانال‌های بازاریابی قرار دارا‌هستند .

یک کدام از ساده‌ترین کارهایی که میتوانید انجام دهید این است که تارنما رقبا را در ابزار الکسا وارد نمائید و به بخش Upstream Sites بروید تا ببینید کدام سایت‌ها گذشته از صفحه فرودِ وبسایت رقبا مشاهده شده‌اند .

درصورتی که دیدید گوگل در بالا این فهرست بود متوجه می‌شوید که از تبلیغات گوگل ادز و بهینه سازی سایت به کار گیری کرده‌اند . در صورتیکه فیسبوک یا پلتفرم‌های دیگر منبع ترافیک ورودی رقبا بودند , باید سراغ تبلیغات در این بسترها بروید . یا چنانچه دیدید بیشترین راه‌بندان ورودی از طرف یکی از بلاگ‌های فعال در‌این حوزه بوده‌ است , شما نیز باید استراتژی خود را روی همکاری با چنین بلاگ‌هایی معطوف فرمائید .

6 - بهینه‌سازی محتوای وب سایت براساس کلمه ها با اهمیت طولانی

 

با این‌که ممکن است هنگام تحقیق کلمات حساس به لغت ها کوتاه برسیم و بخواهیم روی آن ها کار کنیم , البته نباید از لغات اساسی بلند ( Long Tail Keywords ) نیز غافل شویم . این عبارات مختص میتوانند ورودی خیر برای ما داشته باشند و در بالا بردن تماشا وب سایت یاری کنند .

از آنجایی که این عبارات خاص می باشند شانس بیشتری برای رتبه‌گرفتن دارا هستند ; به این دلیل که هنوز رقبای زیادی سمت آنها نرفته‌اند . نه‌تنها جایگاه گرفتن در عبارات دارای اهمیت بلند و دارای ربط ساده‌تر است , بلکه قابلیت حدس‌زدن قصد جستجوکننده نیز راحت‌تر خواهد بود .

زمانی که تجربه کاربری وب سایت خود را متناسب با قصد جستجوکننده ساخت می کنید , پس محتوای شما هم بیشتر متناسب با چیزی است که او دنبالش می‌گردد . این روش در افزایش بازدید جستجوی گوگل به صورت ارگانیک از سوی گروهی از کاربران هدف خیلی خوب جواب می‌دهد .

7 - اضافه کردن محتوا یا متاع روی سایت به صورت روزانه

 

از آنجایی که یکی‌از عوامل مهم گوگل برای رتبه‌بندی میزان تازه‌بودن محتواست , بنابراین به‌روزرسانی مستمر محتوای وبسایت به صورت روزانه قادر است خیلی مفید باشد . این فعالیت نه‌تنها برای سئوی سایت خیلی خوب است , بلکه عاملی برای رجوع و برگشت و بازدید دوباره کاربران از سایت خواهد بود . در شرایطی که آن ها بدانند که هر روز چیز جدیدی بری کشف کردن در وب سایت شما موجود هست , بیشتر ترغیب میگردند که هر روز به سایت‌تان سر بزنند .

8 - انتشار محتوای مخصوص روی وبسایت

 

راه‌اندزای وب لاگ , برگزاری عصر بدون‌پول , انتشار فایل‌های ارائه , برگزاری وبینار و تکثیر دیگر محتوای مرتبط در وبسایت یاری زیادی به شما خواهد کرد . در حالتی که بتوانید طبق برنامه پیش بروید و محتوای خود را به صورت مخصوص منتشر فرمائید , کاربران دلیلی برای رجوع و برگشت به وبسایت شما خواهند داشت .

 

9 - برگزاری آزمون و انتشار نتیجه ها

https://lnkd.in/eYjbQaa

آزمون‌ها یکی موثرترین ابزارهای ساخت سرنخ می‌باشند که در آمیخته بازاریابی محتوایی خیلی کاربرد دارا‌هستند . نرخ تبدیل آزمون‌ها و مسابقات پرسش و پاسخ فراوان بالاست و نه‌تنها می‌توانید از ایمیل‌های به دست آمده برای ایمیل مارکتینگ به کار گیری نمائید , بلکه اطلاعات خیر از جواب‌های کاربران به دست می آید .

اما در‌حالتی که بخواهیم در مورد افزایش مشاهده سایت صحبت کنیم , باید بگوییم کاربران نه‌تنها زمان خیر برای شرکت در آزمون مورد نظر صرف مینمایند , بلکه نتیجه ها را از طریق شبکه‌های اجتماعی یا هر پلتفرم دیگری به اشتراک می‌گذارند و باعث می گردند مشاهده تارنما شما افزایش پیدا کند .

10 - سراغ پادکست بروید

 

این ایام بازار پادکست در کشور‌ایران نیز خیلی خوب تر از پیشین شده است و شاهد پادکست‌های حرفه‌ای و جذابی هستم . پادکست‌ها می‌توانند مخاطبان زیادی داشته باشند و در سود این مخاطبان برای حمایت از شما و شنیدن پادکست‌های‌تان به صورت ناخودآگاه تماشا سایت شما را بالا می‌برند .