سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاور حرفه ای سئو سایت

چهگونه راهبندان وبسایتمان را ارتقاء دهیم؟

    نظر

 

چه‌گونه راه‌بندان وبسایتمان را ارتقاء دهیم؟ 

 

در هر صنعتی که کار می‌کنید بایستی بدین مورد اعتنا فرمائید که او‌لین قدم در استراتژی     inbound غالب این است که کاربران را به مشاهده از سایت خود ترغیب فرمائید . براین اساس در کنار مسائل دارای اهمیت دیگری که برای گسترش کسب و عمل مطرح است , خوب است این مسئله را در حق تقدم های خود قرار دهید     .

 

درین نوشتار 27 راهکار اثر گذار برای افزایش ترافیک وبسایت را بیان می‌کنیم . با ارتقا راه‌بندان وب سایت برند شما شناخته می شود و در سود تاثیر آن بر تعداد مشتریان و     ROI مشخص می شود     .

 

روی کیفیت محتوای سایت تان تمرکز نمایید خیر کمیت آن    !!

increase_traffic 

 

 

گوگل به هیچ عنوان برایش اصلا مهم نیست که شما چه تعداد پست و مقاله در سایت‌تان دارید دارای اهمیت این است که این مطالب , چقدر برای کاربر گران بها و مفید هست و در یک مقاله به چه سوالاتی از کاربر پاسخ داده شده است . پس اضطراری نیست برای پاسخ به هرسوال یک مقاله بخصوص داشته باشیم     .

پست مهمان تاثیرگذارتری در سایت های مطرح بنویسیم     .

 

نوشتن و ارسال پست مهمان از جمله استراتژی هایی است که با آن میتوانید ازدحام تارنما خود را افزایش دهید . البته ایراد اینجاست که افرادی که مقاله را میخوانند اکثرا قسمت تالیف کننده و بیوگرافی را مطالعه نمیکنند . یکی مهم ترین دلایلش این است که قسمت بیوگرافی مولف و آدرس بلاگ او در زیر پست قرار می‌گیرد و کمتر بازدیدکننده ای آن را می بیند     .

 

در حالتی که خواننده قسمت بیوگرافی تالیف کننده را در پست مهمان نبینند , از سایت شما بازدید نمیکنند و پست مهمان شما عملا هیچ تاثیری در ازدحام تارنما شما نداشته است     .

 

رویه خوب تر برای تاثیرگذاری بیشتر پست مهمان این است که مابین مطالب پست , مطالب و محتواهای مرتبط با مورد پست را معرفی فرمایید و لینک و پیوند آنها را قرار دهید . بنا بر بررسی بلاگ     backlinko وقتی لینک و پیوند مطالب مرتبط بلاگ خود را مابین مطالب پست مهمان قرار می دهیم , 78 درصد راه‌بندان بیشتری نسبت به صورت نرمال پست مهمان وارد وب سایت شما می شود     .

پست های دیرین وب سایت تان را به روز رسانی نمایید     .

 

یک استراتژی خوب برای مراقبت کیفیت وب سایت و ارتقا ازدحام ورودی به آن نو کردن پست های قدیمی است . مثلا در‌حالتی که پستی راجع به ترفندهای یگانه در هر حوزه ای منتشر کرده اید که به مرور این نکات قدیمی و یا بلااستفاده شده اند . می توانید این پست ها را به قرار دادن نکات نو و یا حذف نکات بلااستفاده با توجه به تغییر و تحول وضعیت به روزرسانی نمایید . فراموش نکنید که در عنوان آن پست ها زمان نهایی نو کردن خود را ذکر فرمایید . به عنوان مثال در صورتیکه عنوان ” نکات مفید در ارتقاء ازدحام وبسایت ” است , آن را به “ نکات مفید سال 2018 در افزایش ازدحام سایت ” تغییر تحول دهید . می‌توانید با آدرس اینترنتی به اعضای وبسایتتان آنها را از این به روزرسانی با خبر کنید     .

این استراتژی نیز ضمن اینکه زمان کمتری نسبت به تهیه بدون نقص یک مقاله از شما می‌گیرد , می تواند ترافیک تارنما شمارا تا 50 درصد ارتقاء دهد . همچنین با به روزرسانی این صفحه ها نتایج سرچ گوگل نیز برای شما بیشتر خواهد شد     .

در سرچ کنسول گوگل تارنما تان خواهش ایندکس دهید    !

در بخش URL Inspection سرچ کنسول پیوند مقاله جدید را وارد کنید و بر روی کلید Request Indexing کلیک کنید تا مقاله تازه زودتر ایندکس شود .

از اشتراک گذاری مطالبتان در شبکه های اجتماعی منفعت ببرید!

 

هر چقدر مقاله تهیه و تنظیم شده شما غنی باشد باز هم برای بیشتر دیده شدن بایستی آن را خود به اشتراک بگذارید یا کارایی کنید در وب سایت های پر طرفدار پیوند آن قرار بگیرد . بعد از انتشار هر پست آن را در شبکه های متفاوت به اشتراک بگذارید .

در شبکه‌های‌مردمی فعال باشید .

ارتقاء ترافیک وبسایت

این که صرفا اکانتی داشته باشید و با حضور در شبکه های مردمی مطالبتان را منتشر نمائید کفاف نمیدهد . چنانچه می‌خواهید افراد به پست های شما توجه کنند بایستی با آنها وارد تعامل شوید .

افزایش ازدحام وبسایت

 

بر شالوده تحقیقاتی که درباره‌ی رفتاری کاربران در شبکه‌های‌مردمی صورت گرفته است , افراد محتوایی را منتشر می‌کنند که آن ها را در اجتماع و دربین دوستانشان خوب و خاص جلوه دهد . تعدادی نکته در این مورد موجود هست :

 

خود را جای خواننده بگذارید . . محتوای شما باید دربرگیرنده چه ویژگی هایی باشد که در شبکه های عمومی به اشتراک گذارده شود؟

 

محتوایی در میان مخاطبین بیشتر به اشتراک گذارده می شود که کاربردی تر باشد . به عنوان مثال به مخاطب چیزی بیاموزد که بتواند آن را به فعالیت ببرد .

 

همت فرمایید موضوعاتی که بیشتر در میان مخاطبین مطرح است و مردم دوست دارا‌هستند راجع به آنان بدانند را در لیست خود برای تهیه محتوا قرار دهید . استعمال از googletrend و ترندهای توییتر را دراین باره پیشنهاد می‌کنیم .

 

گماردن موردها و لینک و پیوند برای به اشتراک گذاری نیز که قسمتی از موارد واجب در هر وبسایت است که باید به آن اعتنا نمایید .

 

برای به اشتراک گذاری در توییتر می‌توانید از وب سایت ClickToTweet . Com استفاده فرمائید . با استفاده از این وب سایت میتوانید خودتان متنی را برای توییت کردن کاربر بنویسید و لینکی برای آن ساخت نمایید . آنگاه این لینک و پیوند را در برگه پست خود قرار دهید . کاربر با کلیک بر روی پیوند , متن پیشنهادی شما را برای توییت می بیند و قادر است با زدن Tweet همان را به اشتراک بگذارد . به کارگیری از این ابزار , به شما قابلیت و امکان محاسبه آمار و برخورد هر توییت به وسیله مخاطبین را نیز می دهد .

 

 

محتوای خود را با به کار گیری از کلمه ها دارای اهمیت هم خانواده ( LSI keywords ) باصرفه فرمایید .

 

تمامی می دانیم که چک لیست سئو یکی بهترین راهکارها برای افزایش ترافیک یک سایت است . پس از ارائه الگوریتم مرغ مگس خوار به وسیله گوگل ( Google Hummingbird ) گوگل فقط به کلمات دارای اهمیت اعتنا نمی کند . بلکه به هم خانواده ها و عبارات مرتبط با آن هم توجه مینماید و در واقع به جای ذخیره کلمه و واژه حیاتی , قضیه محتوا را میفهمد . LSI همان لغات و عباراتی اند که درباره با لغات حیاتی شما هستند . به عنوان مثال در صورتی راجع‌به شبکه‌های‌عمومی محتوایی نوشته باشید , کلماتی مانند برگه فیسبوک , توییتر , لینکدین , اینستاگرام , فالوور و . . . لغت ها دارای ارتباط محسوب می گردند .

 

اکنون چطور این مجموعه ای از لغات را برای هر موضوعی پیدا کنیم و از آنان در متن خود به کار گیری کنیم؟ تعداد خیر از این کلمه ها با اعتنا به محتوا قابل پیش بینی هستند . ولی ابزار دقیقتری هم برای کشف کردن کلمات دارای ارتباط موجود است . با مراجعه به سایت LSIgraph می توانید برای هر مسئله لیست بدون نقص از عبارات مرتبط را بدست آورید .

 

این ابزار جستجوی موضوعات به گویش فارسی را هم پشتیبانی میکند .

با ” تبدیل محتوا ” ازدحام بیشتری به تارنما خود جذب نمایید .

 

می‌توانید یک محتوا یا ترکیبی از چند محتوای از قبلی تهیه و تنظیم شده و منتشر شده را در فرمت دیگری ( مانند ای بوک , ویدئو , اسلاید و … ) مجددا منتشر فرمایید . با تهیه و انتشار ویدئوهایی از محتوای وب سایت خود در یوتیوب و یا وب سایت های مشابه ایرانی ضمن این‌که بیشتر شناخته می‌شوید , راه‌بندان بیشتری را هم وارد سایتتان می‌کنید .

 

تهیه پادکست

 

گوش دادن به پادکست ها هم جزء مواردی است که مخاطبین خاص خود را دارااست . به همین خاطر تهیه پادکست از محتوای پخش شده و یا محتوای تازه راهکار مناسبی برای شناخته شدن بین مخاطبین است . راهکار دیگری که می‌توانید از آن استعمال فرمائید این است که با مجموعه های دیگر پادکست اشتراکی ساخت نمائید