سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاور حرفه ای سئو سایت

الگوریتم کبوتر گوگل چه می باشد و چه تاثیری روی جایگاه وب سایت شم

    نظر

الگوریتم کبوتر گوگل چه می باشد و چه تاثیری روی جایگاه وب سایت شما دارد؟ 

الگوریتم کبوتر چیست؟ 

 

چیزی که در اولِ این مقاله گفتم تنها برای آشنا کردن شما با الگوریتم کبوتر بود . ولی شرایط فعلی میخواهیم ببینیم که دقیقا الگوریتم کبوتر چه میباشد و چه گونه فعالیت فعالیت می نماید  .

الگوریتم کبوترمی‌دانید که گوگل یک موتور جست و جو است که کارش با محتواست ولی چیزی که دیدنی است , این است که حال حاضر دیگر صرفا نوشته و تصویر و صدا برای گوگل محتوا نیستند بلکه مکان ( لوکیشن ) نیز محتوا به اکانت می‌آید! گوگل نیز به خاطر این‌که بتواند از این محتوا به صدق به کار گیری کرده و عمل را برای کاربرانش راحت‌تر بکند , الگوریتم جدیدی ساخت کرده و نام آن را کبوتر نهاده است . این الگوریتم در سال 2014 به وسیله گوگل معرفی شد

https://ismaeilsahab.ir/pigeon-algorithm/

الگوریتم کبوتر چه طور فعالیت می‌کند؟

الگوریتم کبوتر گوگل 

ادامه مطلب...

راهکار سئو سایت چه میباشد و به چه دردی میخورد؟

    نظر

خواسته از استراتژی بهینه سازی سایت چیست؟ 

هر ایده و تفکری که بتواند به افزایش بازدید سایت کمک کند تا مخاطبین بیشتری با وبسایت آشنا شوند و در نهایت , آنها را به مشتری تبدیل نماید , استراتژی سئوی سایت نام دارد . امروزه متخصص ها سئو سایت علاوه بر منفعت گیری از استراتژی‌های قدیمی‌تری مانند : هدف گیری کلمات مختص و کسب بک لینک‌ها , پاره ای عمیق‌تر به‌این این داستان نگاه کرده‌اند و در کنار آن , از روش‌های جدیدتری نیز استعمال می‌نمایند . ساخت محتوای منحصر برای سایت‌ها از جمله این استراتژی‌های کاربردی است . همان گونه که میدانید به جهت بهینه سازی وب سایت براساس اصول فنی و حرفه ایی , می بایست استراتژی‌های مطلوب و کاربردی به عنوان هدف تعیین شود .

 

زیرا پیش از طراحی وب , می بایست استراتژی سئوی سایت کاملا پیاده سازی شود . بررسی بازدیدکنندگان , شیوه جست وجو کاربران آنلاین , بررسی سایت رقبا , بررسی لغت ها پیشنهادی گوگل و استخراج برترین کلیدواژها از جمله مواردی است که پیش از طراحی سایت باید بدان توجه شود . در‌صورتی‌که سایتی سوای در لحاظ به دست آوردن موارد ذکر طراحی شود , قطعاً محتوای تولیدی از کیفیت مطلوب و درخور برخوردار نخواهند بود که این امر سبب به سردرگمی کاربران و نهایتاً کسب و کاری ناموفق در فضای وب خواهد شد.    

https://ismaeilsahab.ir/seo-strategy/

 

ادامه مطلب...

آشنایی الگوریتمهای جدید گوگل در بهینه سازی سایت

الگوریتمهای جدید گوگل در بهینه سازی سایت ; یک ادغام شگفتی ساز برای استفاده کننده


الگوریتم های گوگل برای با صرفه سازی و سئو وب سایت در گوگل مورد به کار گیری قرار می‌گیرد . الگوریتم های گوگل دربرگیرنده معادلات متعدد و تابع است که برای استفاده کننده نمایش داده شود    .

الگوریتم های گوگل به دو نوع تقسیم میشوند , الگوریتم های اساسی و الگوریتم هایی که به صورت جانبی برای شناسایی وبسایت های اسپم و یا این که بهبود حاصل کاوش و با صرفه سازی پرس و جوهای یوزرها به کارگیری می گردند .

ادامه مطلب...